1. Har også set den et par gange på diverse kanaler. Og der er næsten ikke noget bedre end, at se/lytte til en smuk ferrari sussende gennem byen.

  2. Det er egentlig meget sjovt som lyden ændrer sig fra at være relativt dyb til at være sådan helt skinger og high-pitched jo nyere bilerne er. Man kan virkelig høre udviklingen i motorerne!

    Generelt er jeg en sucker for sådan nogle reklamer som den her – det er lige præcis den type reklamer der gør at jeg får et godt indtryk af Shell som firma. Ikke noget med at stå og synge om at være nr. 2 (Sonofon), men spærre Times Square af og fræse derudaf i en formel 1-bil fra way back. Genialt.

  3. Ja, det er faktisk rigtig Mark, det er tydeligt at høre at omdrejningerne er væsentlig højere på de nye maskiner.

    Det er sådan en reklame man har lyst til at se, sådan en man sidder og håber på vil blive vist. Jeg har det på samme måde med Coca-Colas julereklamer (den med lastbilerne).

    Så vidt jeg har hørt kostede den $3,9 millioner at lave. Virkelig fedt når der er nogen der tager sig sammen til at lave noget fedt.

  4. Vor herre bevars! Det er jo bare en reklame…

    Jeg er lidt træt af, at det eneste Shell “sælger sig selv” med, er Ferrari. Man ser jo stort set aldrig en normal bil i deres reklamer…
    Jeg er da lidt skuffet over, at Acer ikke har valgt, at sætte et Shell-logo på min Ferrari-laptop…

  5. Tja, for mig er det ikke så relevant hvad det er en reklame for. jeg synes faktisk det er mere end “bare en reklame”, det er nærmest en lille film som man (jeg) ser frem til at se.

    Når der nu skal være reklamer, synes jeg da godt at det må være noget der er værd at se på, frem Vanish og Cillit Bang og andet gøgl :P.

  6. Enig!
    Denne er reklame er uden tvivl bedre en Cilit Bang og lign. (Meget bedre!)
    Jeg synes skam ikke, at dette er en dårlig reklame… Men Shell burde snart begynde, at bruge noget andet end Ferrari i deres reklamer.
    (Bare et forslag)

Comments are closed.